torsdag 29. juli 2010

Det regner bikkjer og elefanter.

Ja, da var altså den stoooore dagen her. Regn og flomvarsel dagen. Og jeg ser ut av vinduet og jeg seeeer... Regnvær riktignok. Men ikkenoe flom. Dæven!

Jeg som mange andre følger jo med på nyhetsbilde i verden, og har mange saker jeg brenner for, eller er nysgjerrig på. Blant annet har vi denne Tysse saken. Jeg var vel ikke så interessert i saken fra starten av, men ble plutselig interessert når det viser seg at det kan være snakk om forbytting av prøver. Tysse klamrer seg til dette håpet og jo flere bevis som kommer fram, jo mer tyder det på at noe har skjedd mellom prøvetaking og lab'en. Men hva?

At idretten ikke har åpnet for DNA testing allerede, er noe jeg ikke skjønner. Jeg mener... En person tar en A prøve, den blir positiv. Så tar personen B prøve. Den er positiv. Innimellom alt dette her, bedyrer personen sin uskyld. Men ingen tror selvsagt på personen. Han har jo dopa seg med prestasjonsfremmende dop, selvsagt skal vi ikke tro noe på han da..

Jeg lurer bare på hva folk kommer til å si hvis det viser seg at det har skjedd en forbytting her jeg. Jeg ser at det fins bare to grupper på Facebook med nesten 20 personer til sammen som støtter Tysse. Hva med resterende mennesker som IKKE støtter Tysse? Jeg tror at noen kommer til å si: "Nei, selvsagt, jeg hadde mine mistanker fra starten, men kunne selvsagt ikke si det..." Bite.My.Ass. BULLSHIT!

Hvis det er noen som leser denne bloggen; Hva synes dere om denne saken? Er Tysse skyldig eller ei?

1 kommentar:

  1. jeg leser. men har ikke gjort meg opp noen mening no saken faktisk:O

    SvarSlett

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.