fredag 23. juli 2010

Innlegg nr 2.. Tittel, sa du?

Jeppda, innlegg nummer dos. Hva skal en skrive om da..?

Jo, kanskje det at jeg er lei av kneet mitt. Noen som vil bytte med meg? Jeg kan tilby et ødelagt kne, med muligheter for menisk operasjon og lang rehabilitering. Any buyers..? Nei.. Tenkte meg det.

Er hjemme hos foreldrene mine for tiden, og bare slapper av. Men det er jo nesten ikke mulig, med alle tankene jeg har i hodet. Vil kneet bli bra igjen? Er det menisk, eller er det noe annet? Blablablabla.. Og bla. Stopp! Tenke på noe annet...

Driver å laster ned filmer og serier for harde livet nå da. Har lært meg å prioritere også, sånn at jeg tar en og en ting om gangen, da er det somregel ferdig innen jeg står opp igjen. Første film ut er The Librarian. Jeg så jo starten av den på Viasat 4, men så streika opptaksfunksjonen min, så resten fikk man ikke se, nei.. Da ble jeg gretten. Jeg hadde gledet meg til å se den filmen. Men nå er den nedlastet og fiks ferdig. Og selvsagt... Har satt resten av TL filmene på nedlasting også. Både 2'ern og 3'ern.. Jeg visste at det var 2 filmer i TL serien, men 3?? Da ble jeg overraska gitt.

Hva tror folk om Colin Fry, forresten? "I can connect you too the other side" Yadda..

Venus Embrace reklame på tven ja.. Det minner meg på at jeg må vokse leggene snart. Paaaiiiiiin! Men absolutt verdt det, begynner å bli så lei av å barbere leggene hveeer bidige dag.

Er det noe mer jeg tenker på nå da?

Joooo. TOTO på lørdag. Da er det alkohyler, sol, varme og go'musikk! Yes!! Og jadda, jeg tenker på kneet mitt jeg også.. Så jeg skal bruke en venn som stol, tenkte jeg. :D

Men folkens.. Nå hører jeg at det er et eller annet som kaller på meg.. Sola, kanskje..? Mihihi.. Vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.