torsdag 22. juli 2010

"og velkommen skal du være...:"

Ikke første gangen jeg er her, har en annen blogg her som hadde et innsideblikk på ESC(Eurovision Song Contest). Men nå vil jeg skrive litt fra min egen verden og opprettet derfor denne.

Nå om dagen er jeg arbeidsledig og ikke-letende etter jobb. Vært hos legen og fått rekvisisjon for røtngen pga kneet mitt, hun mistenker det kan være menisk. Yey!! Hurra for meg.. Så jobbsøket har blitt lagt på is.. Samme som kneet, forresten.. Haha!

Utover det gjør jeg alt jeg kan for å ikke gå på veggen av kjedsomhet. Det seg være tegning, gitarspilling, PS2 og 3. Og ja.. Og maling av vegger på dassen. Ble virkelig fint.

Tenkte at jeg bare skulle skrive om ting som kommer i hodet mitt her, så bær over med meg, jeg har noen syke tanker iblant.

"og velkommen skal du være, boblinne" Jo takk du. :))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.