lørdag 4. september 2010

"Oi, se torsk..... Tåsk..."

Jeppda, orker ikke å finne på en egen tittel denne gangen heller, så det ble den fine linja fra Netcom reklamen. Men jeg mener at de har skutt gullfuggel'n der, altså.. Jeg sitter å råflirer hver gang jeg ser/hører en Netcomreklame nå om dagen. Kudos!

Utover det, kan jeg fortelle at bildene fra røntgen ikke viste en damn thing, så jeg blir sendt videre til eksperter på Lovisenberg sykehus. Yey..

Også har jeg endelig fått sett ferdig sesong 2 av Dollhouse.. Og fant ut at det fins en sesong 3... Damn!!

Ikveld skal man ta seg en tur på Granitt Rock og se diverse band og treffe venner. Rusfritt selvsagt.. Og det skal jeg kanskje være glad for.. Husker hvordan det gikk forrige helg.. Våkna opp søndag morgen med vondt i skulderen samt en ubrukelig høyrearm, etter et flyveforsøk i trappa på Rockefeller. Meeeeen... Det var ikke det som gjorde mest vondt.. Det som var verst var det at lørdag var den FJERDE dagen jeg var på fylla.. Makan, altså.. Jeg har gjort mye.. Jobba ukesvis av gangen på kaffe, Red Bull og smått med søvn.. Men de fire dagene der, er noe av det verste jeg har vært igjennom. Men det var verdt det, traff mange av vennene mine på under en uke, og fikk mange gode minner! <3

Men om jeg vil gjøre det igjen....? Hmm.. Spør meg om et år... Da er det det samme om igjen! :D Hahaha!

Men vi snakkes, folkens. Skal se ferdig finalen av The Celebrity Apprentice her...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.