fredag 18. november 2011

Nå må folk snart ta i bruk det organet som kalles hjerne.

Dette innlegget er inspirert av denne artikkelen hos nrk.no

Jasså ja, dere tror virkelig at dere er tøffe når dere stenger inn en ambulanse?
Jeg venter på den dagen hvor det er dere som ligger som pasient i ambulansen jeg, og en irritert bilist stenger dere inne.

Hva tenker dere egentlig med når dere parkerer bilen foran en ambulanse? Hva går gjennom de knøttsmå hodene deres? Ingenting? Tenkte meg det.

Begynn å bruk det organet dere er så heldige å ha fått, er dere snille. En dag kommer dere til å stenge inne feil person. Og da kan dere regne med bråk. Jadda, dere er sikkert tøffe i øyeblikket, men jeg tenker det at dere kommer til å pisse i buksa av skrekk enten når politiet kommer, eller når en ambulansearbeider faktisk klikker på dere. Og da snakker jeg ikke om verbal klikk, nei her snakker jeg om den type klikk som får tenner til å fly og folk til å løpe.

Tenk dere om neste gang... Neste gang kan det være deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.