onsdag 19. desember 2012

Jakten på det store juleantrekket.

Jada, jeg skal innrømme det at jeg bryr meg litt. Ikke sånn kjempe mye. Men jeg liker å ha kjoler som passer anledningen. Jeg liker kjoler bedre enn skjørt, da kjole liksom er et helt antrekk og man slipper å tenke på at overdelen skal passe underdelen osv.

 Jeg fant sko! En sjeldenhet i seg selv, da jeg er så kresen på sko at det ikke går ann..
Og dette er kjolen. Virkelig en nydelig kreasjon, gleder meg til å få den på meg med alt jeg har tenkt ut, tror det vil bli seende veldig bra ut.

Så, i tillegg til å finne alt av stasj til jul, så ble jeg også ferdig med julegaveinnkjøpene igår. Alt er i boks, alt er pakket inn og ingen er glemt. Tror jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.