fredag 1. februar 2013

Mer fremgang.

Joda, to innlegg på en dag, det blir ikke bedre enn det.

Jeg hoppa opp på vekta istad, sånn bare for å sjekke. Og joda. 67 kilo. Gått ned enda 3 kilo til.
Men jeg må ærlig innrømme at vekta er ikke det som er viktigst for meg nå. Jeg vil se en forskjell mellom fett og muskel ratioen på kroppen min. Mer muskler, mindre fett.

Og som de fleste vet, så veier muskler mer enn fett, så om det betyr at vekta går oppover, men fettprosenten ned, så er jeg likeglad. Hehe.

Har bestemt meg for å reise på trening på mandag igjen, da er det Body Pump som skal trakteres. Litt mer musklebygging fokus, men som flere eksperter og PT'ere har sagt; jo mer muskler, jo høyere forbrenning. Så da er det bare å bygge i vei. :)


And for my english speaking people, here are the translation from norwegian to english:

Yeah, two entries a day, that is not bad.

I took the time to go on the scale today, just to check. And yeah. 67 kilos. Lost about 3 kilos. But I have to admit, that it is not the weight that is the most important thing for me right now. I want too see the difference between fat and muscles on my body. More muscles, less fat.

And as far as everyone know, muscles weighs more than fat, so if the weight goes up, but the fat goes down, I don't care. Hehe.

I've decided to go exercise again on monday, I want to try out the Body Pump. A little more muscle workout tha usual, but as the experts and personal trainers are saying; the more muscle, the higher the combustion is. So it is for me to just build more muscles. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.