onsdag 20. mars 2013

Day off.

Idag har vært dagen hvor kroppen bare "nei, nå skal du slappe av".
Om jeg har fått slappet av, aner jeg ikke. Jeg har sovet mesteparten av dagen og det har ikke vært den typen søvn jeg trenger. Mye drømmer og altfor rastløs søvn.

Og nå er kroppen i opprør, fordi jeg ikke har fått gjort noe idag, og bare sovet.
Dog, formen er bedre enn tidligere idag.
Det startet som et ubehag i hodet, og jo lenger jeg var oppe, jo mer vondt i hodet fikk jeg.
 Jeg tålte ikke lyden fra tven, vekkerklokkealarmene, lyset utenifra. Ingenting. Alt av høye lyder og sterkt lys gjorde hodepinen verre. Så kom ubehaget i kroppen. Man kjenner at det bare er noe feil, og hele kroppen føles tung, og verkende.

Når jeg til slutt la meg ved 11 tiden, så hadde jeg så vondt at øyeballene verket.

Den dagen.

Sånne hodepiner har jeg slitt med sporadisk opp gjennom åra etter at jeg ble syk. Det er liksom kroppens måte å si ifra om at tempoet har vært litt for høyt i det siste og at jeg trenger å slappe av.
Vel. Nå har jeg slappet av i hele dag, skal slappe av i hele kveld, og store deler av morgen dagen. Jeg håper at jeg kommer meg på trening imorgen, men det avgjør kroppsformen.

Wish me luck. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.