onsdag 17. april 2013

Medie hysteri.

Jeg har flere grunner til at jeg ikke liker musikken til Justin Bieber, men nå begynner jeg nesten å hate personen for å sette sine føtter i Norge.
Så mye medie oppmerksomhet som han får, godt over halve nettsider med sak på sak. "BIL FORLOT ET HOTELL I OSLO!!!" Oi faen, helvete, da må vi stikke dit, for det kan ha vært Bieber.

Er det dette mediene i Norge virkelig bruker journalister og tiden sin på? Det fins nesten ingen ordentlig avis igjen i Norge, og da mener jeg en avis som skriver om de ting som virkelig gjelder. Ikke hva Bieber forlanger, hvor han er, hva han gjør, hva crewet hans gjør, blablabla! FRI MEG.

Jeg ønsker meg en "Forside uten Bieber" knapp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.