mandag 2. desember 2013

Dagens aktualiteter.

Om jeg lever i en boble? Ja, til tider.
Idag har vært en sånn dag. Stormen her i Oslo(selv om den ikke er blitt skrevet om i nyheten, så var den her også) natt til idag slo ut parabolen min, så jeg har ikke hatt tv idag. Null stress. Jeg har flere forskjellige streaming alternativ, både på parabolboksen min og via pcen.

Så idag har Grey's Anatomy rullet på tven, og de siste timene har jeg sett på Sons Of Anarchy.
Samtidig, så er det 1.desember og det er den store ryddevaskeordne dagen. Hadde en lang liste med tolv punkter som skulle gjøres idag. Nå sitter jeg her og er sliten i skuldrene og ryggen, og har igjen 3 av punktene. Kan godt kalles produktiv da, eller?

Alt av nyheter har gått meg hus forbi idag. Og jeg merker nå at det er faktisk litt greit, for er det noe som får hjertepumpa mi til å pumpe, så er det å lese nyheter. Noen av mine beste blogginnlegg(syns jeg selv...) har kommet av å lese nyheter, hvor jeg har hamret mot tastaturet i sinne, bare skriblet ned det som falt meg inn.

Sånn har jeg det ikke lenger. Og så lenge siden sist som jeg faktisk klarte å produsere et blogginnlegg som jeg selv synes er en god myriade av ord, så lurer jeg nå på om jeg faktisk må være sinna for å klare å skrive så bra. Jeg vet jeg har det i meg.

Mon tro, om jeg må prøve å bli sinna imorgen. Jeg vil så veldig gjerne vise de få av dere som leser at jeg kan. Og meg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.