tirsdag 3. juni 2014

En meningsløs tittel her.

Jasså, nå er det stund siden sist igjen.

Hva har skjedd siden sist da, tro? Jeg har fått ladet opp batteriene. Det var himla godt, og det trengtes. Men tålmodigheten, og bullshitmeteret fikk ikke helt den boosten det trengte, for å klare å stå imot mye av det som har skjedd og vil skje fremover.

Jeg har jo problemer med et said system igjen. Og siden de sikkert sitter å følger med her, så skal de ikke få den glede av å se meg skrive ned injuriende saker om de, selv om jeg har veldig veldig lyst. Nei, vi skal ta dette på den rette måten. Med loven i hånd. Nok om det.

Kavlifondet spyttet inn et par millioner til forskningen nedi Bergen her for noen uker siden. Det gledet meg masse, og jeg klarte vel å skrive en relativt lang takkemail til kundeservicen til Kavlifondet og til Q-meieriene som lar overskuddet sitt gå til dette fondet. Det gjorde nemlig at ressursene til forskningsprosjektet steg over det antatte beløpet som trengtes for å få det ferdig, og det gleder meg!

Men igjen. Ventetiden på dette er fremdeles like lang. 5 år. Minimum. Det er 5 år. Da nærmer jeg meg 30. Og jeg stiller selvsagt spørsmålet:

Hvor er jeg om 5 år?

Jeg har ingen aning. Jeg aner virkelig ikke. Jeg står litt på stedet hvil idag. Og vil nok gjøre det i endel år til. Og det igjen, tilsier 5 nye år med økonomisk trøbbel og ustabilitet, å leve et halvt liv, ikke ha mulighetene til å gjøre det jeg vil. Jeg har snart klart meg i 10 år med dette, så 5 nye år blir sikkert ikke så vanskelig.

Eller?

1 kommentar:

  1. Leker litt heiagjeng på deg med pongpongene høyt til værs <3

    SvarSlett

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.