fredag 20. januar 2017

I'm hand-y 2.0




Da ble jeg operert på hånda.
De satte bedøvelsen, kutta opp og gikk inn. På ett tidspunkt, så nappa kirurgen i sena ut i lillefingeren, så den bevegde på seg av seg selv.
De fant ut at hinnen som ligger rundt senen var for trang og spaltet den for at sena skal få bevegd seg fritt.

Jeg merker allerede nå at følelsen er tilbake i ringfingeren helt og det kjennes ut som om hånda ikke henger seg opp lenger, så alt tyder på at de fikk ordna problemet.

Diagnosen ble "Triggerfinger". Den måtte jeg le av.
To uker sykemeldt, men kan jobbe etter første uka om stingene gror bra.
Noe de gjør.

Og jeg er dagsforvirra allerede, så det skal faen meg bli godt å komme tilbake på jobb, selv om jeg bare må gjøre lette ting, ass.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.