torsdag 23. september 2010

Hva feiler det folk nå om dagen???

Jeg skriver dette innlegget med inspirasjon fra denne artikkelen: http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.7306169

Denne jenten kjørte altså scooter og ser i bakspeilet. Der ser hun to biler komme mot henne i relativt stor fart. Hun er smart å kjører inn på siden for å slippe de forbi. Når de suser forbi henne, dulter den ene bilen borti henne og gjør sånn at scooteren velter. Hun blir med i fallet og ender under scooteren i grøfta.

Hun ligger der og ser flere biler som kjører forbi, noen bremser tilogmed ned, men kjører videre.

Nå lurer da jeg på da...... Er det virkelig så vanskelig å tyde det at ei jente ligger under en scooter, men ikke gjør noe forsøk på å komme seg løs? Hadde jeg kjørt, eller vært passasjer i en bil, hadde jeg faen meg tråkket på bremsa alt det var verdt, eller bedt føreren om å stoppe og sett til at jenta kom seg løs. Eller sett til at hun hadde det bra. Makan til noen idioter!

Jeg håper de leser avisa idag, gjenkjenner situasjonen og føler skam!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.