onsdag 8. september 2010

"Kan jeg få en 1,80 meter lang homse, takk?"

På mandag var jeg på Clas Ohlson på Bryn senteret, og skulle kjøpe en VGA kabel. Jeg ville se filmer jeg har på pcen på tven min, og måtte jo få tak i riktig kabel. Med riktig tingtut.

Den første kabelen kjøpte jeg sammen med Joakim..... Da endte vi selvsagt opp med han/hun... FEIL! Doooh. Men så skulle jeg kjøpe da.. Og tror du ikke jeg spurte spesifikt etter en han/hun på Clas....? Til en nerdete type, selvsagt.. Jeg sa: Jeg skal ha en VGA kabel. En han/hun. Han spør meg: Helt sikker? Jada, svarer jeg.

Så han roter den fram fra lageret.. Låg sikkert under masse diverse ymse greier... Og støva ned. Jeg betaler, går hjem, river opp pakningen og gleder meg til å se film... Men neida......

Så jeg reiser tilbake til Clas dagen etterpå, og hvem tror du står i kassa...? Joda, samme nerden... Han sier bare en ting..... Han/han..? Jeg løp...

Jeg snakket med Joakim like før jeg gikk inn i butikken og han sa at jeg skulle spørre etter en 1.80 m lang homse! Altså en han/han... Men jeg var flau nok jeg til at jeg lette meg fram til homsa selv, betalte og stakk......

Tada... Signe på handletur.. ikke verst... Tredje gangen skal det skje, som de sier... Makan....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.