søndag 1. august 2010

Konstruktiv diskusjon, finnes det lenger?

Jeg har en konto på VGdebatt, side jeg liker å diskutere om samfunnsrelaterte ting og ting som skjer rundt om i verden.

Nå er det MC-vest forbudet som interesserer meg. For selvsagt. Over 50% som hører MC-vest, tenker med en gang på Hells Angels, Bandidos og diverse andre kriminelle mc-klubber. Og da ser man for seg 150 kilos tunge mannfolk med mange tatoveringer, langt hår og langt skjegg som spiser middag med fingra, sittende på bakken.

Jeg prøvde å male et annet bilde og fortalte om meg selv. 156 cm høy, veier 70 kilo og er 20 år gammel, samt jente. Jeg er ikke medlem av noen mc-klubb, men jeg sitter på med pappa som er med i en klubb. Og jeg tviler på at han veier 150 kilo, samt at han ikke har tattoveringer, han spiser middag ved et bord med kniv og gaffel.

Da kom det en drittsekk som selvsagt ikke likte bilde jeg malte... Og kalte meg for kriminelt feit..

Jeg takket for det personlige angrepet, meldte inn kommentaren og venter nå bare på at den blir borte. Selvsagt vil det ikke skje noe med denne karen, han vil ikke få noe straff eller noe. Men da har han ikke regnet med meg.

Jeg har fått NOK av folk som kaller meg for feit! Jeg er IKKE feit!!! Og den drittsekken som i tillegg kalte meg for KRIMINELT FEIT, han skal få svi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.