onsdag 2. november 2011

Iskaldt..

Jeg sitrer etter å skrive, men vet ikke hvordan jeg skal ordlegge meg. Jeg kommer på en remse med mange, lange og stygge ord som jeg kan skrive ned, men det hjelper ikke.

Jeg føler på mange følelser nå om dagen. Avsky, hat, sinne og, ikke minst, håpløshet. Jeg er redd for å gå ute når det er mørkt. Jeg tenker konstant på hvem som passerer meg, hvem som går bak meg, om jeg burde "bøffe" meg opp for å se større ut enn det jeg er.

Disse "mannfolka" som går rundt å voldtar kvinner nå om dagen er en gjeng med patetiske rotter! Hører dere? Vi tror faen ikke at dere er tøffe. Dere er noen forbanna patetiske, ryggmargsløse kryp. Aller helst burde dere bli stilt opp etter en vegg og likvidert en etter en. En annen tanke er det samme scenarioet, bare at denne gangen så fjerner vi det som dere ødelegger liv med. Med en skje! Så kan dere få gå rundt med det hullet dere ender opp med der organet en gang var, for resten av livet.

Dette her river i meg. Hver eneste gang jeg surfer meg inn på en nyhetsside på nett, så sitter jeg og håper. At jeg kan lese om folk som har blitt tatt for de seneste voldtektene, at det nå er over. At det ikke kommer flere.

NOEN må vite NOE om alt dette. Noen må ha skrytt av et eller annet som du kan sette i kontekst med det som har skjedd. Hvis DU hører at kompisen din skryter av en voldtekt, spenn den jævelen opp mot veggen og ring politiet. Hvis du faller for fristelsen til å banke løs, BANK LØS! Og skyld på at det ble basketak....

Hvor ble det av Oslove? De menneskene jeg møter på gaten nå... Jeg skyller ikke Oslove over på dem. Jeg ser mistenksomt mot dem, venter på at de skal gjøre et utfall av noe slag. Vi må få Oslove tilbake. Vi må ta tilbake byen vår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.