søndag 25. november 2012

Avventende

Nå om dagen er man avventende.

Jeg venter på svar på prøver, jeg venter på svar på prøver for å se om jeg må ta det videre. Jeg venter på desember, jeg venter på snø. Jeg venter på at jeg endelig kan kjøpe den første julebrusen, knekke opp lokket, høre brusingen og forsiktig ta den første sippen av årets første julebrus.

Prinsipp fast som jeg er, så skal alt som har med jul å gjøre(med visse unntak hvert år, foreks julegaver) gjøres/kjøpes/smakes i desember. Derfor, så har jeg forbudt alt som har med jul å gjøre i min husstand til den første desember.

Med unntak av julegaver da. De har jeg tenkt på lenge, jeg har skrevet ned lister og har lapper hist og her med forskjellige tips som man har fått eller kommet på. Allerede startet og de to første gavene er ferdige. Snart er tredje og fjerde ferdig også. For første gang på mange mange mange år så ligger jeg faktisk godt ann i julegaveshoppingen. Jeg husker med skrekk de siste årene hvor jeg har måtte foreta den krampetrekningshandelen de siste dagene før jul. Heeeeeeerregud. Aldri igjen, sier jeg alltid. Men selvsagt. Jeg gjør den samme tabben neste år. Men ikke i år. Hånei, du.

De fleste gavene er allerede skrevet ned og valgt ut. Har noen få igjen, og jeg tenker som så at jeg skal stikke innom noen konseptbutikker nedi sentrum og se etter forslag. Tipper de siste kommer på plass der.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.