onsdag 7. november 2012

Svømmeskulder

Hørt no så teit?!

Svømmeskulder/Kasteskulder/Inneklemt skulder/inpingement shoulder. Bare søk i vei...
Var hos naprapaten idag, klaget så smått over skuldersmertene som gjør at jeg ikke kan løfte verken vekter eller andre ting riktig.

Han undersøkte, løftet og strakk, jeg ristet på hodet, nikket og sa "AU!".
Anmodning om å stikke til fastlegen, få en henvisning til MR av skuldrene og endre treningsopplegget mitt, så jeg ikke fremprovoserer verre smerte, belastning og får kronisk betennelse/inflammasjon/infeksjon/smerter.

Skyt meg. Nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.