søndag 27. januar 2013

Unyttige fakta.

Hvor mange unyttige fakta kan man faktisk vite?

Bror fikk meg til å spille Illustrert Vitenskap's Quizbattle igår, og nå har jeg flere spill gående. Har vunnet samtlige fordi jeg enten "ooohooohohohoho, DETTA veit jeg!!!" eller fordi jeg bare sjanser på et svar og får riktig.

Men altså... Det er enkelte ting jeg ikke trodde jeg visste, som bare hopper fram fra spindelvevet oppi hjernen når jeg får spørsmål om det. Jernkansler under 1. verdenskrig? Von Bismarck..... Ikke husker jeg hvor eller når akkurat det ble lært, men jeg har tydeligvis lært det.

Makan..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.