onsdag 9. januar 2013

Influensa sminfluensa

Tiden er over oss.
Det er mørkt.
Det er kaldt.
Du er ute og går. Du hører noen bak deg.
Personen kommer nærmere. Og nærmere.
"AahahahahhhhaaaaaatSJO!!"

Og der var det gjort. Du ble smittet. Om vi skal tro på alt oppstyret.

Men ja. Jeg ble ihvertfall smittet. Hvor aner jeg ikke. Men det startet med å være ekstra snufsete, nysing og laber form. Så kom feberen, vondten i kroppen. Deretter tullet lungene seg opp, jeg ble tungpustet og opplevde vanskeligheter med å få nyst og hosta ordentlig.

Sånn har denne uka vært til nå. Jeg har sittet med ræva planta på sofaen, ikke gått ut og bare sett på tv.

Yeah.. Gøyalt. Og det er ikke over enda heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.