mandag 25. februar 2013

Første uka over.

Da er første uken tibake på jobb over, og ærlig talt. Jeg trodde ikke på mandag at jeg skulle overleve denne uka.

Mandag var det trening, tirsdag jobb, onsdag jobb, torsdag trening og fredag en tur ut på byen.

Det som slo meg relativt greit på torsdag, er at det er greit å ha noen variasjoner i treningen. Sånn... Ikke stikke på Body Pump, men heller på Zumba og slippe unna en knivstukket mann, politi og ambulanse.
Jepp, du leste riktig. Den knivstikkingen på Ryen skjedde omtrentt ret utenfor inngangsdøra der jeg trener, og hadde jeg reist på Pumpen, så hadde jeg havna midt oppi alt.

Fredag var jeg som sagt ute på byen med en hel haug med folk fra Twitter. TweetUpOslo.
Hadde det kjempe herlig, og snakket med mange gamle og nye fjes. Det er kult å se at det dukker opp nye folk hele tiden, da får ma utvidet kretsen sin.

Lørdag og søndag så slappet jeg bare heeeeeeeeelt av med pizza og film med selskap. En rimelig bra avslutning på en begivenhetsfull uke.

Men nå er det natt, folkens. Jeg har en ny uke foran meg, med mer jobb og trening. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.