tirsdag 12. november 2013

Røykeslutt.

Jeg har kommet dit hvor det bare er nikotinet som er godt for kroppen. Smaken, lukta, røyken er ikke godt lenger. Så jeg tenkte jeg skulle prøve å gjøre ting lettere for meg, og kutte ned. Men selvsagt.. Når du er klar over at du må gjøre noe, da er det virkelig hakket verre å gjøre det.

Røykeslutt går trått om dagen, bare for å si det mildt. Men jeg må. Dette kan ikke fortsette lenger. Gått fra å være hosting nå og da, til å hoste hver morgen, det er ikke et godt tegn.
Det er vel nå jeg får testet hvor sterk jeg egentlig er. Til å falle for fristelsen, bryte gamle vaner og å gjøre det som er bra for meg selv.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.