fredag 8. november 2013

Jul og alt som følger med.

Nå er vi i november(movember, haha), og det nærmer seg med stormskritt til jul.

Jeg sitter her helt i harnisk og lurer på hva jeg skal gi folk. Noe som jeg gjør hver eneste gang det nærmer seg. Og å spørre dem blir for teit eller hva? En gave fra meg skal liksom ha omtanke, kjærlighet og sånt liggende i seg, men med en gang jeg setter meg ned for å tenke over det her, så går hjernen i fri.

Den skal være gjennomtenkt, samtidig som den skal være nyttig. Og hva gir man seriøst til en som mener han har alt?? Noen som kan gi meg et godt svar på det, eller? Jeg får seriøst grå hår av hele greia.

Her igår, så fant jeg ut at jeg kanskje skulle lage noe da. Men så tittet jeg på antallet mennesker på lista og bare "Noooooo, not enough time, stræss!" Så det slo jeg ifra meg.

Så da sitter jeg her da. Med en hel liste av folk som skal ha gaver. Blir de sure om de får en potteplante alle sammen, tro?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.