tirsdag 3. desember 2013

Hellige TV moder, er du der?

Jeg har en bønn til deg, nemlig.

La det være noe feil med boksen min, eller med utstyret ute.
La det være noe feil som kan fikses, billig og fort.
Det er ikke kabelbrudd, og ikke feil med splitter.

Imorgen den dag må jeg ringe Viasat's kundeservice.
Jeg må være ydmyk, og spille etter deres strenger i håp om at de tilgodeser en god kunde med god betalingsevne, og gjør alt de kan for å hjelpe henne.

Og værsåsnilloveraltpåjord. La meg slippe med en egenandel, istedet for å måtte betale 2 laken for en ny dekoder, for hallo. Forsikring!

JEG.VIL.HA.TILBAKE.SIGNALENE.MINE.


Sånn.


Amen.


PS: Jeg har vært snill!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.