fredag 6. desember 2013

Kaos.

Det er bare kaos i hodet mitt nå. Så mange tanker som tumler omhverandre. Om urettferdigheten i verden, død, savn, smerter.

Siden igår kveld, så har jeg vært i sjokk. Det har ikke gått opp for meg enda, at verden har tapt en person med et så godt og stort hjerte at hullet etter han er som et sort hull.
Jeg sitter å tenker at han fremdeles lever og at han vil logge på facebook chatten hvert øyeblikk.

Jeg prøver å sette ord på det jeg føler, men det er så vondt.
Det eneste jeg makter å si er at jeg føler dette er så altfor urettferdig. Og at alt er kaos.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.