lørdag 5. april 2014

Pollen - trærne's hevn.

Det sies at de fleste vokser av seg pollenallergien med alderen.
Da må jeg være veldig spesiell. Jeg blir bare mer og mer allergisk, jo eldre jeg blir. Det er ikke uten grunn jeg sitter her å tenker på å svi av alt som ligner på et tre i en mils omkrets.

Jeg klør, på de steder som kan ta imot pollen, ansiktet, armene, hendene, brystkassa, halsen, og jeg blir mental for det klør og klør og klør. Også legger du til såre øyne og irritert nese, så har du det meste. Akkurat nå, for en stund siden, så måtte jeg hente et kjøleelement fra fryseren for å få kjølt ned huden på venstrearmen, fordi jeg har klødd så mye at den har blitt glohet.

Jeg er ikke lagd for å måtte sitte inne, ikke nå, ikke i det været som er nå, jeg liker å sitte på verandaen, selv om jeg ikke røyker lenger(46 dager and couting!!).

Bah, en ting vet jeg, og det er at legen blir ringt på mandag, time bestilt for eventuell undersøkelse og medisiner mot dette her, for dette gjør meg gæærn, rød, ukonsentrert, innestengt, irritert og søvnløs.

Pst......... Om dere hører om en del busk, trær og skogbranner i området mitt til uka. Ikke sladre på meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Du er velkommen til å kommentere innleggene, husk på at det du skriver skal du stå ansvarlig for. Trusler, hets, trakassering og annet står jeg helt fritt til å slette/ikke publisere og ta videre med politiet.